Subject: Sudiste mõõteposti renoveerimine
From: "Liblik Jaanus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 12:11:32 +0300

Tere!

Sudiste küla, Mulgi vald, Viljandi maakond, Karksi-Nuia – Anikatsi teega
ristuval DN700 gaasitorul on vaja renoveerida katoodkaitse mõõtepunkt.

Renoveerimise käigus kaevatakse lahti (kraanisõlme poole) manteltoru ja
gaasitoru ülemine kolmandik kuhu kinnitatakse uued mõõtekontaktid.

Mõõtekontaktid isoleeritakse, kaevik suletakse ja paigaldatakse uus
mõõtepost (oranž).

Taastatakse endine olukord.

Palume teie nõusolekut tööde läbiviimiseks.

Lugupidamisega

Jaanus Liblik

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 505 1630

www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.